E-mailmarketing

Ping! Bereik de inbox van jouw (potentiële) klanten.

Jouw (potentiële) klanten maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks steevast bereiken? Dat kan met e-mailmarketing. Vrijwel iedereen heeft een e-mailadres, dus je kunt zowat elke klant bereiken met jouw boodschap. Deze boodschap moet natuurlijk wel uitgedacht zijn, zodat de lezers overtuigd raken van jouw producten of diensten. Heb je hier geen verstand van, of heb je geen tijd om je hierin te verdiepen? Besteed dan jouw e-mailmarketing uit aan NeoSEM en bereik met de juiste berichten op het juiste moment de juiste klanten.

Vandaag nog starten met e-mailmarketing uitbesteden? Bel met onze specialisten! Op naar aantoonbare groei 🚀
Jeffrin Don
Jeffrin Don SEO-specialist
jeffrin@neosem.nl Bel mij: 0342 - 78 69 25
Display retargeting

Maar wat kan ik zoal naar mijn (potentiële) klanten sturen?

De inhoud van de mails kan van alles zijn, bijvoorbeeld een nieuwsbericht of een aanbieding. Daarbij vallen aankoopbevestigingen ook onder marketing via e-mail. Wist je dat zelfs de leuke nieuwsbrieven die je vaak ontvangt ook vallen onder e-mailmarketing? Hierin kun je namelijk diensten, producten en een merk onder de aandacht brengen op een creatieve manier. 

Wat zijn eigenlijk de voordelen?

Marketing via e-mail betekent niet alleen een extra kanaal om jouw producten en diensten onder de aandacht te brengen.  Het heeft veel voordelen die ik even op een rijtje heb gezet:

  • Elke euro die je uitgeeft aan deze vorm van marketing zorgt ervoor dat je ongeveer 42 euro terugkrijgt aan verdiensten. Dat is veel! E-mail marketing is dan ook zeer effectief. Het heeft een goede Return of Investment (ROI)
  • E-mail is veel ‘stabieler’ dan andere platformen. Zo zit niet iedereen op bijvoorbeeld Twitter of Snapchat, terwijl bijna iedereen wel een e-mailadres heeft. Zo kun je veel potentiële klanten bereiken.
  • Wij houden van meetbare groei en daar past e-mailmarketing zeker bij! De resultaten zijn namelijk goed meetbaar, door onder andere programma’s zoals Google Analytics. Hier kunnen wij bijhouden hoe vaak er wordt doorgeklikt en of er geconverteerd wordt. Dit maakt het niet alleen overzichtelijk voor jou, op deze manier kunnen wij ook de strategie verbeteren. 
  • Wil je de lezer persoonlijk aanspreken met bijvoorbeeld zijn of haar voornaam? Dat kan eenvoudig met deze vorm van marketing. De gegevens die je van de lezer hebt ontvangen kun je namelijk inzetten. Zo kun je ook de mails eenvoudig personaliseren aan de hand van interesses en geslacht.

E-mailmarketing uitbesteden bij NeoSEM

Allemaal leuk en aardig, maar wat gaat e-mailmarketing mij kosten? Deze vraag kunnen we helaas niet meteen beantwoorden. Het is namelijk afhankelijk van meerdere factoren: hoeveel mails wil je versturen, naar hoeveel mensen, wat voor content moet er in de mails staan? We maken graag een voorstel op maat voor jou. Ben je benieuwd wat jij kunt bereiken met marketing via e-mail? Neem dan contact met ons op!

Waar wacht je nog op?

Ontdek hoe je meer resultaten behaalt!