e-mailmarketing pascal

E-mailmarketing

In veel organisaties een ondergeschoven kindje: e-mailmarketing. De reden dat veel bedrijven niet aan e-mailmarketing doen? Ze hebben geen tijd, kennis of budget om goede e-mailcampagnes op te zetten.

Wij begrijpen dit wel, je kunt niet uitblinken in iedere vorm van marketing. Maar om er nu voor te kiezen om e-mailmarketing helemaal links te laten liggen, is echt een gemiste kans. Met de juiste tools en kennis gaan we er een succes van maken.

Dat is dus waar we onze klanten mee willen helpen. Het opzetten van e-mailmarketingcampagnes die conversieverhogend werken en daarnaast ook de naamsbekendheid wekelijks of maandelijks een boost geven.

Vraag gratis advies aan »

Direct contact met je klanten

Het fijne aan e-mailmarketing is dat je jouw klanten snel en goed kunt bereiken met weinig inspanning. Het opstellen van een e-mailnieuwsbrief kost relatief weinig tijd en levert veel op.

Je leidt je klanten via een e-mail naar je webshop waar ze overgaan tot een aankoop óf waar ze de telefoon pakken om jou te bellen. Uiteindelijk is het doel van je nieuwsbrief toch om meer verkopen te realiseren: linksom of rechtsom.

Personalisatie

De tijd waarin e-mailmarketing simpelweg het verzenden van een maandelijkse nieuwsbrief was, ligt gelukkig achter ons. Een gepersonaliseerde nieuwsbrief is ook wel heel wat meer dan in de onderwerpregel de naam van je ontvanger toevoegen.

Personalisatie is het aanbieden van content op basis van klikgedrag in vorige nieuwsbrieven, interesses van je ontvanger, geslacht, woonplaats en nog veel meer. Dat willen wij dus samen met onze klanten ook gaan realiseren. Het aanbieden van een maandelijkse of wekelijkse nieuwsbrief is leuk, maar de uitdaging om gepersonaliseerde content aan te gaan bieden nemen we meer dan graag aan!

De inbox is heilig

Jouw klanten weten dat ze de hele dag door te maken hebben met reclame uitingen van verschillende bedrijven en daarom is hun inbox dus ook heilig. Dat is zo ongeveer de enige plek waarin ze zelf nog de controle hebben over wat er binnenkomt. Zodra ze merken dat ze een bepaalde nieuwsbrief niet meer interessant vinden zullen ze zich waarschijnlijk op korte termijn uitschrijven. Dat is voor mijn bedrijf toch alleen maar nadelig?

Nee, dat is het juist niet. Dit is juist heel waardevol voor jouw bedrijf. Zo weet je namelijk zeker dat iedereen die in jouw contactenlijst staat jouw nieuwsbrief relevant en nuttig vindt. Mooi toch?

Vraag gratis advies aan »