Een bewezen online marketing strategie
Wij helpen ondernemers bij het laten groeien van hun onderneming. Een goede strategie én samenwerking vormen hiervoor de basis. Onze focus ligt op het beter laten presteren van jouw online marketing, maar het is belangrijk om ook verder te kijken dan dat!
-
Eerst focus op geld verdienen! Je wilt als ondernemer kunnen blijven investeren in je bedrijf. Daarom willen we op korte termijn impact maken, zodat jij voor de lange termijn kunt blijven groeien.
-
Verder kijken dan alleen je marketing Want met marketing kunnen we slechts een stukje van de puzzel beïnvloeden. Om écht succesvol te zijn, kijken we verder dan alleen je campagnes.
-
Een bewezen strategie die werkt Wij hebben al 100+ ondernemers laten groeien, van startup tot miljoenen business. Daarom weten wij wat werkt (en wat niet)!
Ik wil graag sparren over de groei van mijn organisatie
-
We hebben al 100+ ondernemers helpen groeien
-
Wij zijn echte specialisten in e-commerce
-
Maximaliseren van jouw omzet en winst
Laat een bericht achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Van kanalen naar strategie
Online marketing kanalen als SEA en SEO zijn geen doel op zich, het moet een middel zijn. Het uiteindelijke doel kan verschillen; zoals groeien in marktaandeel of het maximaliseren van je winst. Maar hoe zorg je ervoor dat je op een gestructureerde manier aan de slag gaat met alle mogelijkheden binnen het online marketing landschap? Er zijn zoveel disciplines en termen die je om de oren vliegen, waar moet je beginnen?
Wij helpen je graag bij het scheppen van orde. Een goed plan met een gedegen strategie is de basis. Dit is hoe wij dat doen.
De succesformule(s) van NeoSEM
NeoSEM E-commerce framework
Het is essentieel dat we verder kijken dan alleen de inzet van online marketing kanalen. Je prijsstrategie, hoogte van de marge en voorraad zijn bijvoorbeeld ontzettend belangrijk voor het (groei)succes van jouw onderneming. Daarom hebben wij ons eigen e-commerce framework ontwikkeld. Hierin beoordelen wij regelmatig hoe jouw e-commerce organisatie ervoor staat. Lees op deze pagina meer over dit framework.
See-Think-Do-Care, maar dan andersom!
Het STDC-model van Google beschrijft hoe je je funnel opbouwt: van investeren in zichtbaarheid tot aan de verkoop en het winnen van loyaliteit. Een logisch opgebouwd model, maar wij gooien het om. Eerst focussen we ons op omzet (Do) en vanuit daar bouwen we op richting awareness (See). Op die manier kunnen we namelijk snel impact maken en onszelf bewijzen. Lees op deze pagina onze visie op dit model.
De groeiformule
Groeien kan op verschillende manieren en op verschillende metrics. Je kunt groeien in omzet, maar toch dalen in winst. Het tegenovergestelde kan ook gebeuren; groeien in winst, met minder omzet. Door de juiste pijlers te beïnvloeden, kunnen we ons gezamenlijke doel behalen. De groeiformule geeft hier overzicht in. We analyseren de resultaten en kijken waar kansen liggen. Daar gaan we vervolgens op optimaliseren. Lees op deze pagina meer over deze formule.
Wat onze klanten zeggen
Van strategisch plan naar planmatig werken
Een (strategisch) jaarplan vormt de basis. Hierin staan de doelen die samen met jou zijn opgesteld. Dit is het vertrekpunt voor onze strategen om een strategie op te stellen. Zo wordt duidelijk hoe we jouw doelen denken te gaan realiseren.
Deze strategie wordt vervolgens omgebouwd in een planning. Iedere twee weken zit het projectteam samen om de voortgang en taken door te spreken.
Ieder kwartaal komen we samen en geven we een uitgebreide update. Hierin evalueren we of we op schema liggen qua opgestelde doelen. En hoe we hier eventueel in moeten bijsturen.
Een goede samenwerking is belangrijk om het maximale uit elkaar te halen. Daarom vinden we het fijn om ook regelmatig dagdelen in te plannen waarop we samenwerken, met jou. Want jij als ondernemer of marketingmanager weet het beste wat er speelt in jouw bedrijf en markt.