Klanten beoordelen ons met een 5/5

Google Ads uitbesteden

Wij optimaliseren, jij groeit: Google ads uitbesteden voor succes!

Performance Max, Discovery ads of AI. Zomaar drie revolutionaire functies waar Google de afgelopen tijd druk mee is geweest. Grote kans dat het je ontgaan is of dat je er slechts vaag iets van voorbij hebt zien komen.

En dat is logisch.

Als marketingmanager kán je alles ook niet bijhouden.

Nieuwe functies, tijdsgebrek, kennis en ervaring zijn enkele redenen om jouw Google Ads-campagnes uit te besteden.

SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel adverteren in zoekmachines. Dit doen we onder andere via Google Ads en Microsoft Advertising (voorheen Bing Ads).

Vandaag nog starten met Google Ads uitbesteden? Bel met onze specialisten! Op naar aantoonbare groei 🚀
Wesley Geurtsen
Wesley Geurtsen Head of PPC
wesley@neosem.nl Bel mij: 0342 - 78 69 25

Vraag nu een gratis SEA scan aan

Wil je dat jouw advertenties conversies en een gezond rendement (ROI) opleveren? Misschien zijn de campagnes zelf opgebouwd, misschien heb je hiervoor een online marketingbureau. Feit is dat wij geloven dat 9 van de 10 campagnes (veel) beter kunnen. Benieuwd hoe NeoSEM jouw campagnes naar een hoger niveau tilt? Vraag een Google Ads scan aan. Want er is nog nooit iemand minder geworden van ’n extra paar ogen met een frisse blik.

Velden die gemarkeerd zijn met een * zijn verplichte velden.

Wat is SEA?

Wil je online succes behalen met jouw website? Dan is een goede online zichtbaarheid onmisbaar. Een van de manieren om dit te bereiken is door middel van SEA. Bij deze vorm van online adverteren wordt er per klik betaald op een advertentie in de zoekmachines. Hier komt echter van alles bij kijken, zoals een goede biedstrategie, feed management en advertentieteksten. Daarom is het uitbesteden van SEA een goede keuze.

Google Ads uitbesteden of zelf doen?

Wanneer je met Google Ads bezig gaat, kan je ervoor kiezen om het zelf te doen of om het uit te besteden. Zo kan je zelf in de materie duiken of bestaand personeel omscholen naar Google-Ads experts. Op het eerste gezicht lijkt dit goedkoper dan je campagnes volledig overdragen aan een bureau dat volledig is gespecialiseerd in zoekmachine adverteren.

Maar aan de andere kant heeft jouw (nieuwe) marketeer waarschijnlijk…

  1. Géén sparringpartner;
  2. Géén ervaring;
  3. Géén tijd om alle opgedane kennis daadwerkelijk in de praktijk toe te passen.

En dan blijkt goedkoop plots duurkoop. Natuurlijk vragen wij een bepaald bedrag per uur en werken we meerdere uren per week aan jouw campagne. Maar wij weten waar we mee bezig zijn. Wij weten hoe we die uren zo effectief mogelijk in kunnen steken en het maximale uit jouw budget moeten halen.

Zo gaat investeren je geld opleveren

Waarom SEA uitbesteden?

Er zijn verschillende redenen waarom het uitbesteden van jouw SEA campagnes een slimme keuze is. Zo bespaart het je niet alleen tijd, maar ook moeite. SEA is een complexe en tijdrovende taak waar je de juiste mensen voor in huis moet hebben. SEA-specialisten weten precies hoe ze de campagnes op moeten zetten, zodat je meer kliks en conversies genereert. Heb je geen tot weinig ervaring met online adverteren? Dan wordt het lastig om je doelen te behalen. 

Naast meer kliks en conversies, zorgen de SEA-specialisten er ook nog voor dat je geld goed wordt besteed. Ze weten namelijk precies hoe ze jouw budget efficiënt moeten besteden zodat je niet te veel betaalt voor jouw advertenties.

“NeoSEM heeft onze Google Ads-campagnes opgezet voor onze site in1keerVCA.nl. Dit tot volle tevredenheid. Bij NeoSEM denken ze mee in het proces en wat heel belangrijk is: er wordt niet meer geld besteed aan de campagne dan echt nodig is. Ze gaan om met jouw advertentiebudget alsof het hún geld is. De resultaten zijn duidelijk zichtbaar voor ons. De omzet in VCA-cursussen is gigantisch gestegen en we zijn van 1 naar 38 cursuslocaties gegroeid!”

– Arend Flier, eigenaar in1keerVCA.nl


NeoSEM

Een ervaren Google Ads bureau

Van Performance Max tot multisearch, Google lanceert elke maand nieuwe functies. Het is niet gek dat al die verschillende functies je zijn ontgaan óf je te veel worden. Heb je geen tijd voor het beheer van jouw Google Ads campagnes of beschik je niet over de juiste kennis en ervaring? Daar komen wij als Google Ads bureau jou mee helpen.

Wat we voor jou doen

Als Google Premier Partner weten we als geen ander hoe we succesvolle Google Ads campagnes neerzetten. Omdat iedere onderneming uniek is, verdient iedere klant een unieke aanpak. Daarom beginnen we altijd met een Google Ads scan en een intake. Zo leren we jou en jouw onderneming goed kennen.

Google Ads scan

We beginnen met de Google Ads scan. We beginnen met de Google Ads scan. Hierbij analyseren we jouw Google Ads account en onderzoeken we de prestaties. Vervolgens zetten we onze bevindingen op een rij en nemen we contact met je op om de resultaten van de scan te bespreken.

Intakegesprek

Als we jouw Google Ads bureau worden, willen we natuurlijk met jou sparren over de resultaten en de vervolgstappen. Als we jouw partner voor SEA worden, willen we natuurlijk met jou sparren over de resultaten en de vervolgstappen. Het is belangrijk voor ons dat we jou en jouw webshop leren kennen. We nodigen je daarom bij ons op kantoor uit of we komen bij jouw bedrijf langs. Tijdens de intake zijn we nieuwsgierig naar jouw bedrijf en jouw verwachtingen. We bepalen samen de doelstellingen, waarna we aan de slag gaan.

Op die manier verdienen wij ons geld voor jou terug. Dat deden we eerder al voor mooie namen als:

123Watches
Autohopper
BERG Toys
Giga Meubel

Nu staan we te trappelen om het voor jou te doen.


Benieuwd hoe we jou online verder gaan helpen?

Vertel ons waarmee we je kunnen helpen. Onze specialisten staan te popelen om jou online succesvol te maken. Onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Voor een succesverhaal

Dit zeggen onze klanten over ons

Vorige Volgende
Steven Donselaar
Steven Donselaar Autohopper
Peter van den Brink
Peter van den Brink Beplatingswinkel
Alex van Drenth
Alex van Drenth Giga Meubel
Marco Tijdink
Marco Tijdink Glaswebwinkel
Bettine van der Welle
Bettine van der Welle Het Mandenhuys
Jacques Brinkman
Jacques Brinkman Holland Hockey House
Arend Flier
Arend Flier in1keerVCA.nl
Zeker aan te raden als je van je webshop echt een succes wilt maken

Nu enkele jaren klant bij NeoSEM en achteraf gezien zijn we daar veel te laat mee begonnen. Wat een superteam hebben ze daar. Er wordt niet alleen naar Google Ads gekeken, maar ze kijken naar alle aspecten.
Van advertising tot kleine tips op je webshop, ze denken overal over mee om gezamenlijk tot een succes te komen.

Het personeel staat altijd voor je klaar en we gaan samen nog een hoop records breken! Kortom een topbedrijf en zeker aan te raden als je van je webshop echt een succes wilt maken.


Veelgestelde vragen over SEA uitbesteden

SEA biedt verschillende voordelen. Denk aan het vergroten van de zichtbaarheid en vindbaarheid van een bedrijf of merk in zoekmachines, het gericht targeten van specifieke doelgroepen, het meten van de effectiviteit van advertentiecampagnes, het snel genereren van verkeer naar de website, het bevorderen van merkbekendheid en het behalen van meetbare resultaten in termen van klikken, conversies en ROI.

De kosten voor SEA (Search Engine Advertising) kunnen variëren en zijn afhankelijk van verschillende factoren. In de meeste gevallen betaalt men voor SEA op basis van een biedsysteem, waarbij adverteerders bieden op zoekwoorden en betalen wanneer er op hun advertenties wordt geklikt (Cost Per Click, CPC). De kosten per klik kunnen variëren afhankelijk van de concurrentie en de relevantie van de zoekwoorden. 

 

Daarnaast kunnen er ook kosten zijn voor het opzetten en beheren van de SEA-campagnes, inclusief het werk van een SEA-specialist of het inschakelen van een extern bureau. Het is belangrijk om een budget vast te stellen en de kosten nauwlettend te monitoren om ervoor te zorgen dat de investering in SEA een positief rendement oplevert.

Door te kiezen om SEA & SEO samen in te zetten, kun je twee vertoningen scoren op de eerste pagina met zoekresultaten. Je maakt de kans dat iemand doorklikt naar jouw website zo een stuk groter.

Waar wacht je nog op?

Ontdek hoe je meer resultaten behaalt!