Google Ads uitbesteden
Wij optimaliseren, jij groeit: Google ads uitbesteden voor succes!Performance Max, Discovery ads of AI. Zomaar drie revolutionaire functies waar Google de afgelopen tijd druk mee is geweest. Grote kans dat het je ontgaan is of dat je er slechts vaag iets van voorbij hebt zien komen.
En dat is logisch.
Als marketingmanager kán je alles ook niet bijhouden.
Nieuwe functies, tijdsgebrek, kennis en ervaring zijn enkele redenen om jouw Google Ads-campagnes uit te besteden.
SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel adverteren in zoekmachines. Dit doen we onder andere via Google Ads en Microsoft Advertising (voorheen Bing Ads).

Vraag nu een gratis SEA scan aan
Wil je dat jouw advertenties conversies en een gezond rendement (ROI) opleveren? Misschien zijn de campagnes zelf opgebouwd, misschien heb je hiervoor een online marketingbureau. Feit is dat wij geloven dat 9 van de 10 campagnes (veel) beter kunnen. Benieuwd hoe NeoSEM jouw campagnes naar een hoger niveau tilt? Vraag een Google Ads scan aan. Want er is nog nooit iemand minder geworden van ’n extra paar ogen met een frisse blik.

Wat is SEA?
Wil je online succes behalen met jouw website? Dan is een goede online zichtbaarheid onmisbaar. Een van de manieren om dit te bereiken is door middel van SEA. Bij deze vorm van online adverteren wordt er per klik betaald op een advertentie in de zoekmachines. Hier komt echter van alles bij kijken, zoals een goede biedstrategie, feed management en advertentieteksten. Daarom is het uitbesteden van SEA een goede keuze.

Google Ads uitbesteden of zelf doen?
Wanneer je met Google Ads bezig gaat, kan je ervoor kiezen om het zelf te doen of om het uit te besteden. Zo kan je zelf in de materie duiken of bestaand personeel omscholen naar Google-Ads experts. Op het eerste gezicht lijkt dit goedkoper dan je campagnes volledig overdragen aan een bureau dat volledig is gespecialiseerd in zoekmachine adverteren.
Maar aan de andere kant heeft jouw (nieuwe) marketeer waarschijnlijk…
- Géén sparringpartner;
- Géén ervaring;
- Géén tijd om alle opgedane kennis daadwerkelijk in de praktijk toe te passen.
En dan blijkt goedkoop plots duurkoop. Natuurlijk vragen wij een bepaald bedrag per uur en werken we meerdere uren per week aan jouw campagne. Maar wij weten waar we mee bezig zijn. Wij weten hoe we die uren zo effectief mogelijk in kunnen steken en het maximale uit jouw budget moeten halen.

Waarom SEA uitbesteden?
Er zijn verschillende redenen waarom het uitbesteden van jouw SEA campagnes een slimme keuze is. Zo bespaart het je niet alleen tijd, maar ook moeite. SEA is een complexe en tijdrovende taak waar je de juiste mensen voor in huis moet hebben. SEA-specialisten weten precies hoe ze de campagnes op moeten zetten, zodat je meer kliks en conversies genereert. Heb je geen tot weinig ervaring met online adverteren? Dan wordt het lastig om je doelen te behalen.
Naast meer kliks en conversies, zorgen de SEA-specialisten er ook nog voor dat je geld goed wordt besteed. Ze weten namelijk precies hoe ze jouw budget efficiënt moeten besteden zodat je niet te veel betaalt voor jouw advertenties.
“NeoSEM heeft onze Google Ads-campagnes opgezet voor onze site in1keerVCA.nl. Dit tot volle tevredenheid. Bij NeoSEM denken ze mee in het proces en wat heel belangrijk is: er wordt niet meer geld besteed aan de campagne dan echt nodig is. Ze gaan om met jouw advertentiebudget alsof het hún geld is. De resultaten zijn duidelijk zichtbaar voor ons. De omzet in VCA-cursussen is gigantisch gestegen en we zijn van 1 naar 38 cursuslocaties gegroeid!”
– Arend Flier, eigenaar in1keerVCA.nl

Een ervaren Google Ads bureau
Van Performance Max tot multisearch, Google lanceert elke maand nieuwe functies. Het is niet gek dat al die verschillende functies je zijn ontgaan óf je te veel worden. Heb je geen tijd voor het beheer van jouw Google Ads campagnes of beschik je niet over de juiste kennis en ervaring? Daar komen wij als Google Ads bureau jou mee helpen.
Ontmoet onze SEA-collega's
Wat we voor jou doen
Als Google Premier Partner weten we als geen ander hoe we succesvolle Google Ads campagnes neerzetten. Omdat iedere onderneming uniek is, verdient iedere klant een unieke aanpak. Daarom beginnen we altijd met een Google Ads scan en een intake. Zo leren we jou en jouw onderneming goed kennen.
Google Ads scan
Intakegesprek
Op die manier verdienen wij ons geld voor jou terug. Dat deden we eerder al voor mooie namen als:




Nu staan we te trappelen om het voor jou te doen.
Benieuwd hoe we jou online verder gaan helpen?
Vertel ons waarmee we je kunnen helpen. Onze specialisten staan te popelen om jou online succesvol te maken. Onze specialisten nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Enkele SEA-succesverhalen
Dit zeggen onze klanten over ons









Lees onze laatste blogs over Google Ads
Want delen is vermenigvuldigen!Veelgestelde vragen over SEA uitbesteden
Wat zijn de voordelen van SEA?
SEA biedt verschillende voordelen. Denk aan het vergroten van de zichtbaarheid en vindbaarheid van een bedrijf of merk in zoekmachines, het gericht targeten van specifieke doelgroepen, het meten van de effectiviteit van advertentiecampagnes, het snel genereren van verkeer naar de website, het bevorderen van merkbekendheid en het behalen van meetbare resultaten in termen van klikken, conversies en ROI.
Wat zijn de kosten voor SEA?
De kosten voor SEA (Search Engine Advertising) kunnen variëren en zijn afhankelijk van verschillende factoren. In de meeste gevallen betaalt men voor SEA op basis van een biedsysteem, waarbij adverteerders bieden op zoekwoorden en betalen wanneer er op hun advertenties wordt geklikt (Cost Per Click, CPC). De kosten per klik kunnen variëren afhankelijk van de concurrentie en de relevantie van de zoekwoorden.
Daarnaast kunnen er ook kosten zijn voor het opzetten en beheren van de SEA-campagnes, inclusief het werk van een SEA-specialist of het inschakelen van een extern bureau. Het is belangrijk om een budget vast te stellen en de kosten nauwlettend te monitoren om ervoor te zorgen dat de investering in SEA een positief rendement oplevert.
Waarom zou je SEA én SEO inzetten?
Door te kiezen om SEA & SEO samen in te zetten, kun je twee vertoningen scoren op de eerste pagina met zoekresultaten. Je maakt de kans dat iemand doorklikt naar jouw website zo een stuk groter.