#NeoSEMinAmerika

Google, bedankt voor een geweldige trip!

NeoSEM

Jason Wu

9 augustus 2018

Inmiddels zijn Sven, Andy en ik alweer een poosje terug in Nederland. Terug na een trip van bijna 2 weken in het schitterende Amerika.

Van Santa Cruz en het 3-daagse congres in San José naar de hoofdkantoren van Google en Facebook. Fietsen over de Golden Gate Bridge in San Francisco. Schitterende uitzichten en natuur in Yosemite National Park. Via de indrukwekkende Death Valley naar Las Vegas. Roulette, Black Jack en chaos en door naar Grand Canyon. Over de historische Route 66 naar Joshua Tree National Park. En eindigend in Los Angeles, de nummer 2 stad van Amerika.

Het was een geweldige trip vol inspiratie, verse kennis en nieuwe contacten bij Google. Maar ook vol kennisdeling vanaf de prachtige locaties die we daarna aandeden:

Responsive Search Ads – vanuit Yosemite National Park

Google rolt de komende maanden een nieuw type advertentie uit. De Responsive Search Ads (of RSA) worden 90% groter en trekken daardoor nog meer bezoekers naar jouw website.
>> Lees meer over de mogelijkheden van Responsive Search Ads

Cross device meten in Google Analytics – vanuit Death Valley

Het wordt eindelijk mogelijk om bezoekers over verschillende apparaten te meten in Google Analytics. Zo krijg je inzichtelijk hoe jouw klanten zich gedragen op hun mobiele telefoons en desktop.
>> Lees meer over cross device meten in Google Analytics

Het belang van mobiele sitesnelheid – vanuit Las Vegas

Het is een open deur, maar mobiele sitesnelheid is essentiëler dan ooit. Hoe speel jij in op het mobile-first tijdperk waar we nu in leven? Google lanceert binnenkort de ‘mobile landing page speed score’ in Google Ads.
>> Lees meer over het belang van mobiele sitesnelheid

Google Marketing Platform – vanaf de Grand Canyon

Op korte termijn wordt Google Marketing Platform beschikbaar voor alle adverteerders. Dit moet dé plek worden om jouw media te plannen, in te kopen en te meten.
>> Lees meer over het nieuwe Google Marketing Platform

Nieuwe mogelijkheden in YouTube advertising – vanuit Joshua Tree National Park

Google komt met 3 nieuwe advertentiedoelen en biedstrategieën voor YouTube. TrueView for Action is gericht op de koopfase, TrueView for Reach en Maximize lift bidding voor de awareness-fase.
>> Lees meer over de nieuwe mogelijkheden in YouTube

Maar er is nog zoveel meer. Er komen geweldige nieuwe Google Shopping-functionaliteiten aan, de bedrijfsstrategie van NeoSEM is verder aangescherpt en in samenwerking met Google gaan we een gave campagne uitrollen voor Q4 – voor jou als webshop de belangrijkste periode van het jaar.

Daarover vertellen we je in real-life graag nog meer. Kom binnenkort gewoon langs voor een kopje koffie. Want er liggen meer kansen dan ooit voor jouw bedrijf!

Bekijk het laatste deel van onze vlogserie, vanuit Los Angeles: