Haal jij wel alles uit Google Ads?

Ontdek het met onze gratis Google Ads scan

SEA

Dieter van Giesbergen

15 oktober 2018

De ontwikkelingen binnen Google Ads volgen elkaar in snel tempo op. Of je nu zelf je campagnes beheert of dit laat doen door een marketingbureau, wij zijn ervan overtuigd dat 9 van de 10 campagnes (veel) beter kunnen. Wacht niet langer en ontdek wat er bij jou beter kan!

Gratis Google Ads scan

In een gemiddelde campagne zit een hoop geld en tijd. Oké dat hoort erbij, maar dat geld moet zich natuurlijk wel weer terugverdienen! We spreken regelmatig ondernemers die denken dat Google Ads niet voor hen werkt: vaak investeren ze veel geld in de campagnes, maar levert het (bijna) niets op. Zonde! Door onze jarenlange ervaring weten we dat het anders kan. Daarom hebben we een nieuwe website gelanceerd: OnlineMarketing-scan.nl. Op deze website kun je een gratis Google Ads scan aanvragen. Wij kijken vervolgens waar de winstpunten liggen bij jouw campagnes.

Ik hoor je al zeggen: “Gratis? En daarna zit ik vast aan een abonnement zeker?” Geen zorgen, de scan is 100% gratis en vrijblijvend!

Het begint met een goede basis

Zoals bij veel andere dingen is een goede basis heel belangrijk. Als je een duidelijke structuur aanbrengt in je campagnes, haal je relevanter verkeer binnen en wordt het optimaliseren eenvoudiger. Helaas gaat het hier vaak al mis: onlogisch ingedeelde campagnes of te veel zoekwoorden in een advertentiegroep zijn zaken die we regelmatig tegenkomen. Je kunt het zien als een bibliotheek, door de indeling op schrijver of onderwerp vind je snel het boek wat je zoekt. Stel je nu eens voor dat alle boeken door elkaar stonden, hoe lang zou je er dan over doen om dat ene boek te vinden?

Waarschijnlijk begrijp je nu het belang van een duidelijke structuur. Maar wat is goed? Bij NeoSEM werken we met de Harvest structuur, hiermee maak je je advertenties zo relevant mogelijk. In het kort komt het hier op neer: de campagne wordt opgedeeld in brede en exacte advertentiegroepen. De brede advertentiegroepen gebruik je om het zoekgedrag van je gebruikers te achterhalen, de exacte campagnes zorgen voor je conversies.

Wat krijg je als je een scan aanvraagt?

✓ Een uitgebreide scan waarbij we kijken naar bijvoorbeeld accountinstellingen, campagnestructuur, keywords en advertenties in je campagnes.
✓ Concrete adviezen en verbeterpunten voor het huidige account
✓ Uitbreidingsmogelijkheden en overige kansen op het gebied van online marketing

Kortom, een plan waarmee je direct aan de slag kunt! Kom je er vervolgens toch niet helemaal uit of wil je de campagnes uitbesteden? Onze specialisten staan voor je klaar!

Oké, ik ben overtuigd. Hoe vraag ik de scan aan?

We hebben het zo eenvoudig mogelijk gemaakt; het enige wat je hoeft te doen is het achterlaten van jouw klant-ID. Uiteraard gaan we vertrouwelijk om met je gegevens, we delen niets met anderen en we passen niets aan in je account. Vervolgens nemen we binnen 2 werkdagen vrijblijvend contact met je op. Even kennismaken en dan gaan we aan de slag!

Vraag direct de gratis Google Ads scan aan.