chris computer

Waar te beginnen

Je webshop begint steeds beter te draaien. Orders rollen binnen, je naamsbekendheid groeit; de zaken gaan goed.

Je besteedt veel aandacht aan je Facebook-posts, hebt wat advertenties lopen op Marktplaats en zelf je AdWords-campagnes ingericht.

Maar heb je enig idee welk van deze kanalen het best rendeert? Waar je het best je tijd, energie en vooral marketingeuro’s heen kunt schuiven?

Wél als je thuis bent in Google Analytics. Maar als je het voor het eerst opent, is het overweldigend en groot. Waar te beginnen?

Van duizeligmakende data naar concrete adviezen

Het Google Analytics-account van een goedlopende webshop haalt al snel duizenden sessies per dag binnen. Zoveel inkomende data. En dus zoveel potentiële inzichten.

Als je niet weet waar je moet beginnen, is de kans groot dat je essentiële informatie misloopt.

NeoSEM zorgt ervoor dat vage, duizeligmakende data wordt omgezet naar concrete adviezen. Adviezen die jou op weg helpen naar mooie online successen.

Custom dashboards en maatwerkrapportages

Er zijn meerdere manieren mogelijk om het jezelf makkelijk te maken.

Custom dashboards en maatwerkrapportages zorgen ervoor dat je het rendement van jouw marketingkanalen duidelijk in beeld krijgt. En snel aan kunt sturen op verkregen inzichten.

Het mooie aan Google Analytics is dat je het in kunt richten zoals jij dat wilt. Start vandaag nog met het vergaren van nieuwe inzichten. Ontdek waar je jouw marketingeuro’s het beste heen kunt schuiven.

Start nu!