Prijsextensie, customer match, RLSA. Zomaar drie functies die Google lanceerde in de afgelopen maanden. Grote kans dat het je ontgaan is of dat je er slechts vaag iets van voorbij hebt zien komen.

En dat is logisch.

Als marketingmanager kán je alles ook niet bijhouden.

Nieuwe functies, tijdsgebrek, kennis en ervaring zijn enkele redenen om jouw AdWords-campagnes uit te besteden.

Jouw voordelen: zo gaat investeren je geld opleveren

Wanneer je jouw AdWords-campagnes uitbesteedt bij NeoSEM, weet je een paar dingen zeker:

  • Ze zijn 100% up-to-date en voorzien van alle nieuwe features, daar zorgen onze 5 specialisten wel voor;
  • Jij maakt weer tijd vrij om jouw bedrijf op strategisch vlak verder te brengen;
  • En ze leveren plots weer rendement op. Dat hebben we inmiddels wel bewezen.

“In 2015 zijn wij met NeoSEM in zee gegaan om AdWords-campagnes op te zetten voor onze site In1keerVCA.nl. Dit tot volle tevredenheid. Bij NeoSEM denken ze mee in het proces en wat heel belangrijk is: er wordt niet meer geld besteed aan de campagne dan echt nodig is. Ze gaan om met jouw advertentiebudget alsof het hún geld is. De resultaten zijn duidelijk zichtbaar voor ons. De omzet in VCA-cursussen is gigantisch gestegen!”
– Arend Flier, eigenaar In1keerVCA.nl

Jij gooit je campagnes over de schutting en hebt er geen omkijken meer naar. Wij vangen ze op, reanimeren ze en maken ze levendiger dan ooit.

AdWords uitbesteden of zelf doen

Als webshop kan je ook kiezen om marketeers in huis te nemen. Of om bestaand personeel om te scholen naar AdWords-experts. Dat klopt.

En misschien is dit wel goedkoper dan je campagnes volledig overdragen aan een bureau dat volledig gespecialiseerd is in zoekmachine adverteren.

Maar aan de andere kant heeft jouw (nieuwe) marketeer waarschijnlijk…

  1. geen sparringspartner;
  2. geen ervaring;
  3. geen tijd om alle opgedane learnings daadwerkelijk in de praktijk toe te passen.

En dan blijkt goedkoop plots duurkoop. Natuurlijk vragen wij een bepaald bedrag per uur en werken we meerdere uren per week aan jouw campagne. Maar wij weten wel waar we mee bezig zijn. Wij weten wel hoe we die uren zo effectief mogelijk in kunnen steken.

Op die manier verdienen wij ons geld voor jou terug. Dat deden we eerder al voor mooie namen als:
klanten neosemNu staan we te trappelen om het voor jou te doen.

Benieuwd hoe we jou online verder gaan helpen

Vertel ons waarméé we je kunnen helpen. Binnen één werkdag neemt één van onze specialisten contact met je op.