Is adverteren in Google voor jou het gouden ei? En zo ja, moet je je volledig richten op search? Of zijn ook Google Shopping en remarketing interessant voor je?

En Bing Ads.. Heb je daar al wel eens aan gedacht?

Google AdWords is een mooie manier om relevante bezoekers naar je website te trekken. Maar hoe zet je dit het meest effectief in?

Laten we alle kansen en mogelijkheden vooraf goed analyseren.

Klinkt goed, maar wat houdt het concreet in

  1. Doelgroepanalyse
  2. Concurrentieanalyse
  3. Zoekwoordenonderzoek
  4. Kanalenmix

Doelgroepanalyse

Wie is je doelgroep? Heb je dit helder voor jezelf? Komt de boodschap die jij uitdraagt goed over? Weet je je doelgroep goed te bereiken?

Kanalenmix

Eigenlijk hangt dit nauw samen met de doelgroepanalyse. Waar bevindt jouw doelgroep zich en ben je hier voldoende zichtbaar? We kijken naar de verschillende takken binnen SEA.

Concurrentieanalyse

Wij werken de voor jou optimale strategie uit. Maar hoe verhoudt dit zich tegenover de concurrentie? Welke kanalen zetten zij (hoe) in? Missen wij nog belangrijke zaken?

Zoekwoordenonderzoek

Google biedt verschillende tools om te onderzoeken hoe jouw doelgroep zich online gedraagt. Dit brengen we in kaart, zodat we de campagnes hierop toe kunnen spitsen.

Dit krijg je van ons

Uiteindelijk ontvang je een strategiebepaling. Welke SEA-kanalen gaan we inzetten en hoe word jij online succesvol? Hoe gaan we het hoogste rendement voor jouw marketingeuro behalen?

Kortom: het vertrekpunt voor jouw online campagnes.

Laten we vandaag nog starten

Elke campagne en elke webshop is uniek. Geen advies is hetzelfde. Daarom hebben wij geen vaste prijzen. Wil jij weten wat het kost om een SEA-analyse te laten doen? Neem vandaag nog contact met ons op. Dan komen we er wel uit.